2013. október 14., hétfő

Minden, amit a Bergerehargyákról tudunk!

Aloha! : ))

Gondolom most sokan a fejetekhez kaptatok hogy:

1. Mik azok a Bergerehargyák?
2. Mit keres ezen a blogon egy rövid ismertető valami nevetségesen nyilvánvalóan nem létező fajról?
3. Lesz egyszer ezeknek az agyalágyultaknak egy normális bejegyzésük?

Válaszok (csak hogy ne maradjanak megválaszolatlan kérdéseitek ^ ^ ) :

1. Jó kérdés. Ha vannak ilyennek és valaki meg tud róluk valamit azonnal írjon!
2. Nem rakunk ki semmi ilyesmit. Csak azért adtuk a bejegyzésnek ezta  címet, mert már kezdtük magunkat kényelmetlenül érezni, hogy annyi "Közérdekű" szöveg virít a képünkbe (gondolom ez titeket jobban idegesít, szóval inkább nem rinyálunk)
3. Soha! : P


Na szóval most hogy túljutottunk a nem éppen rövid bevezetőn, akkor bele is fognánk a valódi mondandónkba.
Először is nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon sajnáljuk, hogy ennyit késünk. Tényleg nagyon szeretnénk titeket akár minden nap új résekkel fárasztani, de az időnk egyszerűen nem hagyja. Suli, külön tanár, családi ügyek, baráti társaságok, illetve egyéb mindennapos dolgok. : $ És igen tudjuk, hogy ez nem kifogás, de... öhm... most mégis az ^ ^
A lényeg, hogy a héten felkerül az új rész, de ennél pontosabbat most nem tudunk mondani. : /

Másodszor pedig. Tudjuk, hogy semmi jogunk ezt szóvá tenni főleg azok után, hogy milyen silány időközönként örvendeztetünk meg titeket új részekkel, de... EMBEREK... 5 pozitív visszajelzés és 1... azaz EGY ember volt képes írni az előző részhez? ( Imádunk Sütikee! Ebből a fejmosásból te most kimaradsz + az az 5 ember aki még visszajelzett <3 )
Megérdemeljük a büntetést és vettük a lapot. Ezt a szánknak! Szégyelljük el magunkat. Ejnye bejnye! stb. 25 feliratkozónk van és ebből legjobb esetben 6 (ha nem számoljuk hogy mondjuk Sütikee a komi mellett még vissza is jelzett nekünk) ember képes bármit is pötyörészni... Félre értés ne essék örülünk annak a 25 feliratkozónak (nagyon is! ; )  ) mivel nem várjuk el tőletek, szóval ez így nagy teljesítmény hogy önként ennyi ember feliratkozik. Amit mondani akarunk az az, hogy jól esne ha mondjuk kicsit több olvasónk megerőltetné magát és ha nem is írna, legalább megnyomná az egyik kis négyzetecskét ott alul (lehetőleg a bal szélsőt : P )

Huhh... na akkor ennyi lenne. Egyébként örülünk annak a 4 embernek aki pozitív visszajelzést adott a videóhoz. Az az egy ember aki pedig negatívat SZÉGYELLJE EL MAGÁT ÉS MENJEN A TUDJA HOVA!!!  Hááhh csak vicc volt : D most de meg néztem volna pár arcot : P Szóval nem haragszunk, mert mindenkinek más a véleménye stb. de felkeltette az érdeklődésünket, szóval jól esne ha névtelenül vagy nem, mindegy, csak írna nekünk, hogy mi nem tetszett neki, illetve, hogy szerinte min kellene változtatni stb.

Na akkor ennyi lenne a házi feladat mára gyerekek! Legyetek türelemmel, ahogy eddig voltatok  és mindenkinek csodálatosan szép napot kívánunk!  Imádunk titeket! <3

4 megjegyzés:

  1. Én is imádlak titekeeet!!! :P :D khm..hát vissza kell jelezni h miiinden,fooontos részletet átrágjunk! :D a bergerehargyákról ,eg én sem tudok semmit:P gúúglizzatok rá! :D én a brióra rágugliztam és a képek közé kidobta dzsásztin bíbört :D és volt az a válszotok h soha nemfogtok normális bejegyzést irni..na én se normális komit;) Never saay neveeer!! no most kellett eszembe hozni!:// Én is úúúgy imádlak titeket...vagy ezt már írtam?mind1;) What the fox say?...Halendaa!!...Én vagyok gógyi mogyi,te is légy gógyi mogyi,mindenki gógyi mogy,gogyi mogyi,gogyi mogy héééj!!...Roll over!Roll over!...hupsz elkalandoztam:/
    Ui.: A részt nagyon vároom^_^ Siessetek*_*
    Ui.2: Kevin még mindig nem érkezett mag?:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor örülünk:$^^ Bieber-t? xd na az az ember aztán briós a javából..i Love google (Y) :DDD tőled normális komit sosem vártunk ;)) már megszoktuk a hülyeségeidet^^:P :D UI.-ra: nemsokára fent lesz! már csak egy kis idő! UI2-re: az a galamb rohadt lassú, vagy esetleg útközben nekiment egy ablaknak vagy nem tudom, de nem akar ideérni, szóval jobban teszed, ha küldesz egy másik Kevint ://
      a mi utóiratunk: Az új gyűrűk költségét nem álljuk! ♥

      Törlés
  2. Sziasztok Csajszik!
    Én most elnézést kérek amiért nem komiztam se a részhez se a vidihez!:( Szégyenlem is magam mert mindig komizok meg itt vagyok veletek. Imádlak titeket nagyon főleg hogy ennyire bolondok vagytok!
    Na akkor most itt a komi a részhez ami elmaradt:
    -Imádom egyszerűen fantasztikus. Nevettem szomorkodtam meg nevettem és még sok minden mást csináltam!:D A kedvenc részem az volt ahogy Louis megcsinálta a lufi Rachel-t. Na ott volt az hogy úgy röhögtem mint egy elme bajos. #Gigamegaszupernagy köszönet azért hogy megint ilyen fantasztikus lett a rész!
    Most a vidihez:
    - Na ez a másik dolog amitől kész vagyok. Azok a fejek meg a beszéd stílus plusz a végén a bakik hát én meghaltam tőletek!:D Imádom és annak is örülök hogy láthatom a kedvenc íróimat "élőben". A fotók amiket beraktatok nagyon jók voltak!:D
    És amiket elmondtatok nagyon igazak is!:33 Szinte mindenben egyet értek veletek amiket elmondtatok!!!:D

    Nagyon várom a kövi vidit és a részt is. Sok-sok puszi és kitartás!!! :* Angie:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa^^
      wow :DD Először is köszönjük a hosszú komit, amiben kifejtetted a véleményedet^^
      másodszor, semmi baj, és ezeket a komihiányokat főként azokra az emberekre értettük akik a kisujjukat sem mozdították meg eddig sem:s de te igen, szóval semmi okod arra, hogy szégyelld magad :P ; ))
      A többivel kapcsolatosan: Hát, próbáljuk mindig a legjobbat kihozni magunkból, és a célunk, hogy megnevettessünk titeket, olvasókat :$$ :P ami ezek szerint sikerül is^^ *-* és ezt nagyon jó hallani:3
      vidik: az igazat megvallva, ha nagyon rossz kedvünk van, vagy csak szimplán szeretnénk nevetni egy jót, mi is a videóinkat nézzük, hogy mit művelünk le:P (talán ez egy kicsit gáz, hogy magunkat nézzük a jobb kedv érdekében de... WHO CAREEEES???!) :D Azon kívül, jó tudni, hogy van aki egyetért velünk, így legalább megbizonyosodhatunk róla, hogy nem csupán téveszmék és elmebeteg gondolatok, amiket állítunk:D^^
      Még egyszer nagyon köszönjük, hogy írtál és, hogy ennyi jót elhordtál rólunk és az alkotásainkról:$*-* sokat jelent!! :)) Puszii, legyen szép napod :3 ♥

      Törlés