2013. június 23., vasárnap

5. Díj

Díjözön van emberek!! Így is vár még ránk kettő darab kitöltése, amiket még nem tettünk közzé. És természetesen nagyon jól esik, hogy ennyit kapunk^^
Köszönjük a díjat Réka Styles-nak! : )


Szabályok:
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2. A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!
4. 11 embert meg kell jelölni és linkelni (nincs visszaadás / visszajelölés)

1.   11 dolog rólunk: 
(előre jeleznénk, hogy az alul írott szöveg tartalmazhat teljesen értelmetlen avagy érthetetlen állításokat is. A lényeg, hogy mindegyik egytől-egyig igaz)

Emma:

- Egyszer szeretnék egy lámát... vagy kettőt. Még nem döntöttem el.
- Van egy halam, akit mindig megdicsérek, ha látom az akváriumomban. (szegény kicsit csúnyácska és nincs önbizalma)
- Kedvenc édességeim, amik mindig mosolyt csalnak az arcomra (szép emlékek) a Happy Gum és a pillecukor. ( Ezeken kívül pedig majdnem minden édességet szeretek ; ) )
- Csakis zenére vagyok képes házmunkát csinálni.
- A bátyámmal rendszeresen úgy sms-ezünk, mintha filmszereplők lennénk (Pl. Star Wars vagy Gyűrűk Ura)
- Szerintem a legidegesítőbb szokásom, hogy ha kocsiban ülve zenét hallok képtelen vagyok nem énekelni (ha tudom a szöveget, ha nem)
- Kedvenc programom az éjszakai mozizás. 
- Ha ideges vagyok vagy nagyobb csoport előtt szerepelek általában mindig elvörösödök. 
- Ha mérges vagyok és kiabálok valakivel, legtöbbször összeakad a nyelvem és csak nevetek. (ezt utálom magamban a legjobban)
- Ha valami rossz vagy kellemetlen dolog történik, automatikusan az "Oh shit" káromkodást használom (szemtanúk állítása szerint még álmomban is)
- A legszerencsétlenebb és legesetlenebb ember vagyok, akit ismerek (vagy akit az ismerőseim ismernek )

Alexis:

- Barátnőm elmondása szerint az egyik éjjel álmomban felültem Superman pózba (avagy a kezemet a magasba emeltem, mint aki repül).
- Emmához hasonlóan én is szeretnék lámákat és már meg is beszéltük, hogy mindkettőnknek lesz két-két darab.
- Mindig röhögök, ha valaki kimondja azt a szót, hogy cudar.
- Egyszer indultam a barátnőmmel egy tehetségkutatón ahol az volt a bandák neve, hogy Láma lányok.
- Spanyol férjet szeretnék és eldöntöttem, hogy a gyerekünk neve Javier lesz (ha fiú lesz, ha lány).
- Ha csuklok és közben röhögtetnek, irdatlanul elkezdek böfögni.
- A One Direction filmje visszakövetett twitteren.
- Van egy bátyám, akivel éjszakáig nyúló beszélgetést szoktunk folytatni. (egy szobában vagyunk)
- Hajlamos vagyok minden egyes ebédnél leenni magam.
- Az egyik barátom azt mondta, hogy ha pontozna engem, akkor a maximálisat adná, de a röhögésem ezt leviszi 5 alá.
- Informatika órán a barátnőmmel egymás arcát szerkesztjük be egy állaténak.


2.     11 válasz:

 1. Kedvenc virág?
Emma:  Őőő... nem tudom. Ezen még nem gondolkoztam.
Alexis: Tök mindegy csak szép színe legyen.

2. Kedvenc könyved?
Emma: Uhh... annyit olvastam, hogy hirtelen nem tudom. Talán az Eragon és annak a kötetei. 
Alexis: Sok van, de talán, amit a legjobban szerettem az Beninától a Bíborhajú kötetek.

3. Kedvenc állatod?
Emma: Mióta az eszemet tudom a lovak. ^-^ (habár a lámák kezdenek felkúszni a ranglistán)
Alexis: Egyértelműen a lámák, a kaméleonok és a kutyák.

4. Kedvenc blog?
Emma: Akármennyire is szánalmas, de a sajátunk a kedvencem, a Twin Fate. Imádom megírni és még újra meg újra el is olvasom, ha rossz kedvem van. : D
Alexis: Egyet értek Emmával.

5. Hány éves vagy?
Emma: Most töltöttem nem rég a 18-at. Wuhúú bűvös szám : P (utálok 18 lenni -.-")
Alexis: Ősszel töltöm a 16-ot. (belegondolni is durva, hogy ilyen idősen ennyire retardált vagyok. )

6. Van tesód?
Emma: Igen, egy bátyám és imádom a hülye fejét ^-^
Alexis: Egy bátyám és két nővérem, de ők csak féltesók.

7. Milyen telefonod van?
Emma: Egy SátánPhone-om... Esküszöm, hogy az! Random hívogat embereket és ébreszt amikor kedve szottyan. Ki nem állhatom! Egyébként egyszer valamikor még egy Samsung volt. 
Alexis: Samsung S5230. Gááááááz! Soha nem működik rajta semmi.

8. Milyen lesz az év végi bizid?
Emma:  *fütyörészés és falbámulás* 
Alexis: Egyszerűen csodás. no hármas :DD büszke vagyok magamra.

9. Mióta írsz blogot?
Emma: Körülbelül márciusban kezdtem.
Alexis: Tél óta. Fogalmam sincs mikor pontosan :s

10. Melyik a kedvenc színed?
Emma: a sötét lila.
Aexis: a szivárvány *-* :DD Amúgy a piros, a kék és a zöld. na meg a fekete.

11. Ki a kedvenc 1D tagod?
Emma: Niall Horan, az ír bolond : )
Alexis: Louis természetesen :DD imádom azt a hülye fejét :D

3. Kérdések tőlünk:
Szerinted mi a legidegesítőbb szokásod?
Van valamilyen házi kedvenced?
Szeretsz táncolni?
Milyen stílusú zenék jönnek be?
Van testvéred?
Mi a randiideálod?
Mi volt a legkínosabb pillanatod? (nem tudomot nem fogadunk el)
Mit szeretsz az 1D srácokban?
Mi gondolsz azokról a fanokról, akik csak azért szeretnek egy embert vagy csapatot, csak mert a One Direction is?
Ha tehetnéd, most hol lennél, kivel és mit csinálnátok?
Melyik a kedvenc országod?

4. 11 ember megjelölése:

http://fanfictionwith1d.blogspot.hu/
http://shinebright-1d.blogspot.ro/
http://dreams-with1d.blogspot.hu/
http://myfeelingshavechanged.blogspot.hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése